Aleksandra Maniak
Dyrektor
Z pedagogiką Marii Montessori po raz pierwszy zetknęłam się w marcu 2008 r., podczas zajęć w jednym z przedszkoli montessoriańskich. Ujęła mnie wówczas wiarą w ogromne możliwości dziecka i jego inteligencję. Późniejsze studia nad literaturą, spotkania z praktykami, warsztaty i szkolenia umocniły moje przekonanie do montessoriańskiej koncepcji wychowania do wolności opartej na duchowym planie rozwoju dziecka, na doznawaniu ciepła, miłości, szacunku i zrozumienia.
Nasza Kadra
Do współpracy z Przedszkolem zaprosiłam ludzi wyjątkowych. Naszą kadrę tworzą osoby odpowiedzialne, otwarte, twórcze i świadome siebie. Zachęcają, inspirują i mobilizują dzieci w wierze, że okres dzieciństwa to najważniejszy etap życia, który kształtuje przyszłego człowieka, jego zachowania oraz życie społeczne. Dlatego wszyscy dbamy o miłą i ciepłą atmosferę, stwarzając dzieciom komfortową i bezpieczną przestrzeń do ich rozwoju.
Barbara Gębarska
Wicedyrektor, Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Nauczyciel Montessori, nauczyciel rytmiki
Jestem absolwentką Akademii Muzycznej w Katowicach na kierunku rytmika i przedmioty teoretyczno-muzyczne oraz Uniwersytetu Śląskiego, gdzie ukończyłam studia z zakresu zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Równolegle zdobyłam tytuł licencjata z kulturoznawstwa, a następnie ukończyłam studia podyplomowe z pedagogiki Marii Montessori. Swoje kwalifikacje rozwijam poprzez udział w licznych kursach, warsztatach i konferencjach, m.in. z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego, Sensoplastyki czy pedagogiki Montessori. Praca z dziećmi jest dla mnie pasją i wyzwaniem. Każde dziecko traktuję indywidualnie, dobierając odpowiednie metody wychowawcze i edukacyjne. W szczególności koncentruję się na inspirowaniu, pobudzaniu kreatywności oraz wspieraniu rozwoju ogólnego i muzycznego moich podopiecznych.
Paulina Hucaluk
Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Nauczyciel Montessori
Ukończyłam pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Śląskim. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w czasie wielu praktyk oraz wolontariatu w przedszkolu Montessori. Nieustannie staram się zdobywać dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie na warsztatach, kursach i szkoleniach. Uczestniczyłam m.in. w szkoleniach z terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, animacji zabaw dziecięcych, kursie pedagogiki Marii Montessori, a także warsztatach z logorytmiki i technik psychomotorycznych. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości, w szczególności odkrywanie z nimi tego, co nowe i nieznane.
Magdalena Ganobis
Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Nauczyciel Montessori
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika, specjalność wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne. Od ponad czternastu lat byłam rezydentką w Irlandii, do Polski ściągnęła mnie tęsknota… Właśnie w Irlandii uzyskałam potrzebne kwalifikacje na stanowisko nauczyciela przedszkola i tam w irlandzkim przedszkolu pracowałam ponad pięć lat z dziećmi w wieku od 6 m-cy do 6 lat. Nieustanny rozwój w tym z zakresu pedagogiki Marii Montessori to mój świadomy wybór i dlatego pogłębiam swoją wiedzę współpracując z Polskim Instytutem Montessori w Warszawie oraz doświadczonymi nauczycielami. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, w wolnych chwilach to im poświęcam dużo czasu, lubimy go spędzać na zabawach kreatywnych uwielbiamy robić „coś z niczego”. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji. Moim priorytetem w pracy z dziećmi jest indywidualizacja, kreatywność oraz szacunek do drugiego człowieka. Sama codzienne uczę się od dzieci, których towarzystwo bardzo cenię za szczerość, bezpośredniość i żywiołowe reakcję co przyczynia się do ciągłego doskonalenia metod mojej pracy i dają mi mnóstwo pozytywnej energii
Aleksandra Mazur
Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Nauczyciel Montessori
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika, specjalność wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne. Od ponad czternastu lat byłam rezydentką w Irlandii, do Polski ściągnęła mnie tęsknota… Właśnie w Irlandii uzyskałam potrzebne kwalifikacje na stanowisko nauczyciela przedszkola i tam w irlandzkim przedszkolu pracowałam ponad pięć lat z dziećmi w wieku od 6 m-cy do 6 lat. Nieustanny rozwój w tym z zakresu pedagogiki Marii Montessori to mój świadomy wybór i dlatego pogłębiam swoją wiedzę współpracując z Polskim Instytutem Montessori w Warszawie oraz doświadczonymi nauczycielami. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, w wolnych chwilach to im poświęcam dużo czasu, lubimy go spędzać na zabawach kreatywnych uwielbiamy robić „coś z niczego”. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji. Moim priorytetem w pracy z dziećmi jest indywidualizacja, kreatywność oraz szacunek do drugiego człowieka. Sama codzienne uczę się od dzieci, których towarzystwo bardzo cenię za szczerość, bezpośredniość i żywiołowe reakcję co przyczynia się do ciągłego doskonalenia metod mojej pracy i dają mi mnóstwo pozytywnej energii
Monika Matysiewicz-Mikłowska
Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Nauczyciel Montessori
Jestem przede wszystkim nauczycielem Montessori. Swoją przygodę z ową metodą rozpoczęłam w 2014 r podejmując roczny kurs organizowany przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Praca metodą Montessori uświadomiła mi m.in. istotną rolę nauczyciela, który staje się obserwatorem, przewodnikiem pobudzającym dziecko do działania, do osiągania przez nie sukcesów każdego dnia. „Pomóż mi zrobić to samemu”- m.in. tą właśnie złotą zasadą kieruję się podejmując każdego dnia pracę z dziećmi. Ponadto jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego kończąc na tym wydziale Filologię Polską oraz nauczycielem Edukacji Wczesnoszkolnej oraz Przedszkolnej. W wolnej chwili zachwycam się urokami natury i praktykuję metodę Montessori na własnym domu razem z córką 🙂
Julia Pilszek
Nauczyciel wychowania przedszkolnego, Nauczyciel Montessori
Jestem absolwentką Akademii Nauk Stosowanych im. J. Korczaka na Wydziale Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach, gdzie ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Z pełnym zaangażowaniem dążę do nieustannego rozwoju, szczególnie w obszarze pedagogiki Marii Montessori. Regularnie poszerzam swoją wiedzę, ponieważ ta metoda jest mi szczególnie bliska – umożliwia indywidualne podejście do dziecka, uwzględniając jego potrzeby i szanując naturalny rytm rozwoju, co w pełni odpowiada mojej filozofii pracy. Stale podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w warsztatach, kursach i szkoleniach. Ukończyłam Kurs Trenera TUS – Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia, dzięki czemu skutecznie wspieram dzieci w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych. Dodatkowo posiadam kwalifikacje mediatora szkolnego. Doświadczenie w pracy z najmłodszymi zdobywałam podczas licznych praktyk, które pozwoliły mi rozwijać umiejętności pedagogiczne, wychowawcze oraz opiekuńcze. Udział w kursie z zakresu animacji zabaw dziecięcych, prowadzenie zajęć w Bawialni Naturalnej oraz na Śląskim Festiwalu Nauki były dla mnie cennymi doświadczeniami w pracy warsztatowej. Każdego dnia obserwuję dzieci i czerpię radość z możliwości pracy z nimi. To one uczą mnie otwartości, ciekawości świata i dostrzegania piękna w codzienności. Razem z dziećmi chcę poznawać świat i odkrywać jego piękno.
Olga Piórkowska
Pedagog, Nauczyciel Montessori
Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Bielsko-Bialskim. Jestem certyfikowanym trenerem sensoplastyki I stopnia oraz robotyki, co pozwala mi łączyć kreatywną zabawę z nauką i rozwijaniem nowych umiejętności u dzieci. Szczególnie bliska jest mi pedagogika Marii Montessori – fascynuje mnie to, jak pomaga ona dziecku rozwijać samodzielność, kreatywność i pewność siebie w atmosferze szacunku i zrozumienia. W pracy z dziećmi cenię ich naturalną ciekawość świata i niepowtarzalność – każde spotkanie to nowa przygoda i okazja, by razem odkrywać coś wyjątkowego.
Magdalena Urbanek
Pomoc nauczyciela
Praca z dziećmi to moja pasja, którą rozwijam od 2012 roku. Ukończyłam studia I stopnia z zakresu pedagogiki opiekuńczo-socjalnej oraz studia podyplomowe z edukacji i wspomagania osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Nabyłam wiedzę i umiejętności wykonywania masażu technikami: klasyczną oraz relaksacyjną. Zdobyłam uprawnienia terapeuty ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Uczestniczyłam także w szkoleniu z logorytmiki. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach, warsztatach i szkoleniach, aby lepiej zrozumieć podopiecznych i wspomóc ich rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny. Każdego dnia uczę się od dzieci i uwielbiam odkrywać z nimi świat. Sprawia mi to ogromną satysfakcję, a uśmiech na buzi małego człowieka jest motorem do dalszego działania.
Natalia Huć
Pomoc nauczyciela
Jestem absolwentką Ogólnokształcącej Szkoły Sztuk Pięknych i Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, gdzie w 2013 roku otrzymałam dyplom w pracowni druku wypukłego, profesora Mariana Pałki. Uprawiam malarstwo, grafikę oraz ilustrację dziecięcą. Tworzę w tradycyjny sposób, przy czym staram się nadać swoim pracą nowoczesna formę. Przez ostatnie lata oprócz pracy twórczej prowadziłam zajęcia plastyczne w różnych przedszkolach na terenie Katowic. Jestem także wychowawcą kolonijnym, gdzie zdobyłam doświadczenie przy opiece nad dziećmi w różnym wieku. Stale staram się zagłębiać swoją wiedzę pedagogiczną, biorąc udział w licznych kursach i warsztatach. Lubię pracować z dziećmi są dla mnie niekończącym się źródłem inspiracji . Praca z nimi daje mi mnóstwo radości i satysfakcji, a uśmiech na ich buziach dodaje mi wiele pozytywnej energii. Prywatnie jestem spełnioną żoną i mamą cudownego Ignasia . W wolnych chwilach spędzam czas z rodziną, a czasami pędzę do pracowni by coś „zmalować” 🙂
Agnieszka Trzewicarz
Pomoc nauczyciela
Pracuję w przedszkolu jako pomoc nauczyciela i jestem dyplomowaną opiekunką dziecięcą. Swoje pierwsze doświadczenia w pracy z najmłodszymi zdobywałam w żłobku jako opiekunka. Posiadam również bogate doświadczenie w instytucjach wspierających osoby i rodziny w trudnej sytuacji życiowej. To zajęcie wymagało ode mnie dużej wrażliwości, odpowiedzialności oraz empatii. Jako mama trójki dzieci często zastanawiałam się, jak najlepiej wspierać ich rozwój i dążyć do samodzielności, jednocześnie odpowiadając na ich indywidualne potrzeby. Odpowiedzią na te pytania stała się dla mnie pedagogika Montessori, która jest zgodna z moimi wartościami oraz podejściem do wychowania i edukacji. Prywatnie pasjonują mnie podróże, piesze wędrówki po górach oraz czytanie książek.
Oktawia Jeziorny
Pomoc nauczyciela
Swoją przygodę z edukacją rozpoczęłam w 2019 roku, pracując w żłobkach. Zafascynowana metodą Montessori, ukończyłam specjalistyczny kurs i postanowiłam kontynuować swoją zawodową ścieżkę, rozwijając się w tym nurcie edukacji. Pomocą nauczyciela jestem z pasji i własnego wyboru serca. W pracy skupiam się na wspieraniu swobodnego wyrażania siebie, rozwoju kreatywności oraz budowaniu poczucia bezpieczeństwa w grupie. Chętnie uczestniczę w dodatkowych kursach i szkoleniach, aby stale podnosić swoje kwalifikacje zawodowe. W wolnym czasie oddaję się swojej pasji – fotografii, która pozwala mi uchwycić piękno codziennych chwil.
Dorota Wyżykowska
Pomoc nauczyciela
Praca w przedszkolu daje mi ogromną radość i satysfakcję. Każdego dnia z zaangażowaniem wspieram dzieci w ich rozwoju, starając się, aby czuły się bezpieczne, ważne i docenione. Wspólna zabawa, nauka i rozmowy są dla mnie źródłem wielu pięknych chwil, a dziecięcy uśmiech jest najlepszym dowodem szczęścia i spełnienia. W wolnym czasie lubię czytać książki i spacerować. Cenię sobie życzliwość, empatię i wzajemny szacunek – wartości, które staram się przekazywać również najmłodszym.
Aneta Zacharz
Pomoc nauczyciela
Jestem studentką na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna na Uniwersytecie Śląskim. Lubię pracować z dziećmi i pomagać im w byciu samodzielnym. Ogromną satysfakcję daje mi obserwowanie, jak dzieci zdobywają nowe umiejętności. Stają się coraz bardziej samodzielne i z odwagą wyrażają siebie. Jako pomoc nauczyciela staram się tworzyć atmosferę akceptacji i radości ,bo wierzę, że w takich warunkach dzieci uczą się i rozwijają najlepiej. Cenię sobie także indywidualne podejście do każdego dziecka. Mogę wspierać tych, którzy potrzebują dodatkowej pomocy, a jednocześnie uczestniczyć w aktywnościach całej grupy. Prywatnie lubię jeździć na rolkach i czytać książki.
Joanna Gołba
Pedagog specjalny
Jestem absolwentką pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Posiadam również kwalifikacje z oligofrenopedagogiki , wczesnego wspomagania rozwoju oraz pracy z dziećmi autystycznymi i z zespołem Aspergera. Od wielu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W pracy dla mnie najważniejsze jest dziecko i jego potrzeby. Praca z dziećmi jest moją pasją i sprawia mi wiele radości. Najlepszą nagrodą dla mnie, jako pedagoga, jest uśmiech dziecka.
Aleksandra Wysota
Pedagog specjalny
Z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych pracuje od 2006 roku. Praca to moja pasja. Staram się być w niej innowacyjna. Szukam wielu rozwiązań, aby moi uczniowie mieli poczucie rozwoju i sukcesu. Moją pracę opieram na zainteresowaniach i możliwościach każdego dziecka. W relacjach z dziećmi ważne jest dla mnie pozyskanie ich ufności i uśmiechu. Radość oraz nawet najmniejsze postępy dzieci dają mi energię do podejmowania nowych licznych wyzwań. Ukończyłam pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą na Uniwersytecie Śląskim. Posiadam również kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki, terapii pedagogicznej oraz tyflopedagogiki. Ostatnio ukończyłam studia podyplomowe „Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu”. Dla lepszych efektów mojej pracy swoją wiedzę i umiejętności nieustannie doskonale uczestnicząc w kurach i warsztatach. Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką i mamą dwóch uroczych córeczek. Czas po pracy wykorzystuję na aktywne spędzanie go z rodziną.
Weronika Lieber
Logopeda
Jestem absolwentką logopedii na Uniwersytecie Śląskim, gdzie aktywnie angażowałam się w projekty i działalność kół naukowych. To doświadczenie pozwoliło mi rozwijać pasję, pogłębiać wiedzę oraz uczestniczyć w konferencjach, które inspirowały mnie do dalszego rozwoju zawodowego. Od początku mojej drogi edukacyjnej fascynuje mnie, jak wiele dzieci potrafią osiągnąć, gdy stworzy im się przestrzeń pełną zaufania i możliwości doświadczania świata w ich własnym rytmie. W pracy z przedszkolakami stawiam na budowanie bezpiecznej, przyjaznej relacji, dzięki której każde dziecko może czuć się zauważone, wysłuchane i zmotywowane do odkrywania językowego świata.
Piotr Lamentowicz
Fizjoterapeuta
Jestem absolwentem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach na kierunku fizjoterapia. Wybór takich właśnie studiów połączył moje zamiłowanie do uprawiania sportu, podejmowania różnych aktywności ruchowych oraz naturalną chęć niesienia pomocy innym, empatię, dążenie do poprawy jakości życia osób, które wymagają rehabilitacji. Od 11 lat pracuję w swoim zawodzie usprawniając ludzi w różnym wieku (miałem nawet przyjemność pracować z pacjentką, która skończyła 100 lat), a od kilku lat zdecydowana większość to dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ta przynosi mi wiele satysfakcji, jest nieustannym wyzwaniem, motorem do samodoskonalenia się. Poszerzam swoją wiedzę i umiejętności na kursach i szkoleniach dedykowanych fizjoterapeutom oraz pedagogom. Od 3 lat jestem terapeutą Integracji Sensorycznej. W swojej praktyce bardzo dużo czerpię z tej metody, ponieważ angażuje ona dziecko do twórczego, kreatywnego działania, doświadczania, a podczas zajęć panuje przyjazna, momentami bajkowa atmosfera. Takie są właśnie moje priorytety podczas pracy w przedszkolu. Z kolei w wolnym czasie lubię różne formy aktywnego wypoczynku, a w tym: piłka nożna, wycieczki rowerowe lub piesze w górach, pływanie, rolki, a od czasu do czasu sprawdzenie się w półmaratonie.
Katarzyna Wachstiel
Fizjoterapeuta, Terapeuta SI
Jestem Absolwentką Śląskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku fizjoterapii oraz terapeutą Integracji Sensorycznej. W pracy z małym pacjentem łączę elementy trójpłaszczyznowej manualnej terapii wad stóp, integracji sensorycznej oraz terapii mięśniowo-powięziowej. Stale staram się zgłębiać swoją wiedzę uczestnicząc w kursach i szkoleniach. W swojej pracy kładę nacisk na dobrą relację z dzieckiem- odpowiednia motywacja jest kluczem do sukcesu, ale także na dialog z rodzicem. Poza pracą terapeuty realizuje się jako instruktor dzieci i dorosłych w sekcji łyżwiarstwa figurowego.
Natalia Kubas
Psycholog
Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne. Brałam udział w wielu szkoleniach i kursach związanych z tematyką wspomagania rozwoju dziecka, m.in. zaburzenia depresyjne u dzieci i młodzieży, Terapia NeuroTaktylna, Racjonalna Terapia Zachowania, Terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania oraz zaburzeniami opozycyjno- buntowniczymi, Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym, Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży oraz Sensoplastyka®. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w placówce opiekuńczo-wychowawczej oraz przedszkolu. Praca z najmłodszymi daje mi satysfakcję i uzupełnia zapasy pozytywnej energii. Prywatnie jestem mamą żywiołowego przedszkolaka, dzięki czemu jeszcze lepiej rozumiem potrzeby dzieci i ich rodziców.
Sonia Korkus
Dogoterapeuta
Ukończyłam Liceum Sztuk Plastycznych, Technikum Weterynaryjne, studia wyższe na kierunku Pedagogika oraz podyplomowe studia z Psychologii Zwierząt. Od 25 lat zajmuję się szkoleniem psów z posłuszeństwa w życiu codziennym. Jestem doświadczonym trenerem, startującym w zawodach z posłuszeństwa sportowego oraz psów obronnych i tropiących. Specjalizuję się również w pracy z psami trudnymi, wykazującymi zaburzenia zachowania. Prowadzę również zajęcia z dziećmi, łącząc swoje doświadczenie i pasję do dogoterapii. Na moich zajęciach dzieci rozwijają empatię i odpowiedzialność poprzez kontakt z psami, budują pozytywne relacje i uczą się, jak opiekować się czworonogami. Dodatkowo jestem właścicielką firmy HSM KORKUS, gdzie prowadzę szkolenia dla psów oraz hotel dla czworonogów. Jestem także hodowcą psów rasowych (cavalier King Charles spaniel, rottweiler) i wykładowcą w Akademii Górnośląskiej w Katowicach na kierunku dogoterapia.
Eliza Debrzak
Muzykoterapeuta
Jestem absolwentką Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. W przedszkolu pracuję jako muzykoterapeutka w ramach współpracy z prywatnym gabinetem muzykoterapeutycznym „Muzka” w Katowicach. Doświadczenie i praktykę zdobywałam między innymi w Nordoff-Robbins w Londynie, Poznaniu oraz w Insytucie Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Stale podnoszę swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach i konferencjach. Aktualnie prowadzę muzykoterapię indywidualną oraz grupową dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, jak również zajęcia umuzykalniające. Dzięki relacyjnemu podejściu do muzyki wspólnie z dziećmi odkrywamy i działamy z uważnością oraz szacunkiem do drugiej osoby.
Tymoteusz Błaszczyk
Nauczyciel gimnastyki
Jestem absolwentem AWF, magistrem wychowania fizycznego, specjalność nauczycielska. Swoją przygodę ze sportem rozpocząłem już w wieku 3 lat. Doświadczenie zdobywałem w Austrii, Szwajcarii oraz na naszych pięknych polskich stokach. Jestem miłośnikiem freeride’u – zjechałem na nartach z Mont Blanc, a także uczestniczyłem w wyprawie w Tien Szan, gdzie brałem udział w zjeździe na nartach na wysokości 6500 m n.p.m. w rejonie Chan Tengri. Posiadam uprawnienia instruktorskie: zawodowy instruktor ISIA, SITN, PZN, instruktor pływania, instruktor turystyki górskiej, instruktor turystyki rowerowej, instruktor rolkarstwa, operator ścianek wspinaczkowych oraz nauczyciel wychowania fizycznego. W przedszkolu prowadzę zajęcia sportowe oraz z piłki nożnej, które mają na celu wspieranie rozwoju fizycznego i społecznego dzieci poprzez zabawę. Dążę do tego, aby każda aktywność była nie tylko edukacyjna, ale również angażująca i przyjemna. Poprzez różnorodne ćwiczenia, gry zespołowe oraz zabawy ruchowe uczę dzieci współpracy, komunikacji, a także poprawiam ich koordynację i motorykę. Ważne jest dla mnie, aby każde dziecko czuło się komfortowo, rozwijało swoje umiejętności w naturalny sposób, a także czerpało radość z aktywności fizycznej. W mojej pracy z dziećmi szczególną uwagę przykładam do indywidualnych potrzeb każdego malucha, co pozwala na dopasowanie ćwiczeń do ich możliwości i stopnia zaawansowania. Moim celem jest zaszczepienie w dzieciach pasji do sportu, a także budowanie w nich poczucia własnej wartości i pewności siebie.
Anna Czora
Katechetka
Moja praca to nie tylko zawód, ale przede wszystkim powołanie. Staram się przekazywać wiedzę w sposób inspirujący, łącząc naukę z wartościami, które pomagają dzieciom lepiej rozumieć świat i siebie nawzajem. W swojej pracy stawiam na budowanie relacji opartych na szacunku. Moim celem jest nie tylko uczenie o wierze, ale także motywowanie do refleksji i rozwijania ducha.
Julia Krzystek
Instruktorka tańca
Taniec towarzyszy mi od wielu lat, a od ponad 6 lat dzielę się swoją pasją jako instruktor. W pracy z dziećmi w przedszkolu stawiam na kreatywność, dobrą zabawę i rozwój ruchowy poprzez taniec. Staram się, aby każde zajęcia były nie tylko nauką kroków, ale także świetną przygodą, która rozwija motorykę, koordynację i pewność siebie najmłodszych. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę o najnowsze metody nauki tańca dla dzieci, wykorzystując zabawy ruchowe, elementy rytmiki oraz ćwiczenia dostosowane do wieku i możliwości maluchów. Moim celem jest stworzenie przestrzeni, w której dzieci mogą swobodnie wyrażać siebie poprzez ruch, czerpać radość z tańca i budować zdrowe nawyki aktywności fizycznej. Zajęcia, które prowadzę, to nie tylko taniec – to wspólne odkrywanie radości z ruchu, muzyki i kreatywnej ekspresji!
Agnieszka Stankowska
Trenerka akrobatyki
Nazywam się Agnieszka Stankowska i od 10. roku życia pasjonuję się akrobatyką. Od ponad 10 lat pracuję jako instruktor akrobatyki trenując podopiecznych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Praca z dziećmi to dla mnie największa przyjemność, a nauczanie ich daje mi niesamowitą satysfakcję. Oprócz akrobatyki pasjonuję się tańcem i jogą, wystąpiłam w wielu projektach teatralnych, oraz brałam udział w wielu pokazach taneczno-akrobatycznych. Ukończyłam Certyfikowany kurs jogi dla dzieci. Prowadzę warsztaty z Acroyogi na terenie Katowic. Na swoich zajęciach uczę jak można wspaniale się bawić, nie tylko pod okiem trenera na sali, ale również jak bezpiecznie korzystać z tej wiedzy poza treningiem. Na co dzień jestem mamą dwójki chłopców.
Jarosław Kaliński
Trener aikido
Od wczesnego dzieciństwa jestem pasjonatem sztuk walki. W 2010 roku zdobyłem pierwszy stopień mistrzowski (aikido) oraz uprawnienia instruktorskie (jiu-jitsu) i od tamtej pory pracuję z dziećmi w przedszkolach. Jednocześnie jestem założycielem klubu Silesian Aikido, który zdążył już wyszkolić następnych instruktorów i reprezentantów Polski. Niektórzy z nich pierwsze kroki stawiali właśnie na moich zajęciach przedszkolnych 🙂
Magdalena Macioł
Dzięki Pani Magdzie wszystkie dzieci dostają na czas swoje posiłki.
Natalia Fenchyshyn
Pani Natalia dba o czystość naszego Przedszkola. To dzięki niej wszystkie dzieci mogą wspólnie przebywać w schludnej przestrzeni.
