O Nas samych

    • Aleksandra Maniak
      Dyrektor
  • Z pedagogiką Marii Montessori po raz pierwszy zetknęłam się w marcu 2008 r., podczas zajęć w jednym z przedszkoli montessoriańskich. Ujęła mnie wówczas wiarą w ogromne możliwości dziecka i jego inteligencję. Późniejsze studia nad literaturą, spotkania z praktykami, warsztaty i szkolenia umocniły moje przekonanie do  montessoriańskiej koncepcji wychowania do wolności opartej na duchowym planie rozwoju dziecka, na doznawaniu ciepła, miłości, szacunku i zrozumienia.

  • Nasza Kadra

    Do współpracy z Przedszkolem zaprosiłam ludzi wyjątkowych. Naszą kadrę tworzą osoby odpowiedzialne, otwarte, twórcze i świadome siebie. Zachęcają, inspirują i mobilizują dzieci w wierze, że okres dzieciństwa to najważniejszy etap życia, który kształtuje przyszłego człowieka, jego zachowania oraz życie społeczne. Dlatego wszyscy dbamy o miłą i ciepłą atmosferę, stwarzając dzieciom komfortową i bezpieczną przestrzeń do ich rozwoju.
    • Barbara Gębarska
      Wicedyrektor
      nauczyciel wychowania przedszkolnego,
      nauczyciel Montessori,
      nauczyciel rytmiki

      Barbara Gębarska

      Wicedyrektor
      nauczyciel wychowania przedszkolnego,
      nauczyciel Montessori,
      nauczyciel rytmiki
  • Jestem absolwentką Akademii Muzycznej w Katowicach, specjalność rytmika i przedmioty teoretyczno-muzyczne, w 2013 ukończyłam studia licencjackie z zakresu kulturoznawstwa, ukończyłam również Uniwersytet Śląski na kierunku Zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz pedagogiki Montessori. Uczestniczyłam w wielu kursach, konferencjach i warsztatach m.in. Metoda Ruchu Rozwijającego, Rytmika w działach terapeutycznych czy Konferencja Współczesnego Tańca w Bytomiu.
    Lubię podejmować wyzwania, dlatego wybrałam pracę z dziećmi. Każde dziecko staje się dla mnie osobnym „wyzwaniem”, dla którego staram się dobierać indywidualne metody wychowania. W mojej pracy największy nacisk kładę na inspirowanie dzieci, pokazanie im różnych dróg działania oraz pobudzanie ich kreatywności w sferze ogólnorozwojowej jak i kształcenia muzycznego.

    • Paulina Hucaluk
      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori

      Paulina Hucaluk

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori
  • Ukończyłam pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Śląskim. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w czasie wielu praktyk oraz wolontariatu w przedszkolu Montessori. Nieustannie staram się zdobywać dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie na warsztatach, kursach i szkoleniach. Uczestniczyłam m.in. w szkoleniach z terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, animacji zabaw dziecięcych, kursie pedagogiki Marii Montessori, a także warsztatach z logorytmiki i technik psychomotorycznych. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości, w szczególności odkrywanie z nimi tego, co nowe i nieznane.

    • Magdalena Ganobis
      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori

      Magdalena Ganobis

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori
  • Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika, specjalność wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne. Od ponad czternastu lat byłam rezydentką w Irlandii, do Polski ściągnęła mnie tęsknota… Właśnie w Irlandii uzyskałam potrzebne kwalifikacje na stanowisko nauczyciela przedszkola i tam w irlandzkim przedszkolu pracowałam ponad pięć lat z dziećmi w wieku od 6 m-cy do 6 lat.
    Nieustanny rozwój w tym z zakresu pedagogiki Marii Montessori to mój świadomy wybór i dlatego pogłębiam swoją wiedzę współpracując z Polskim Instytutem Montessori w Warszawie oraz doświadczonymi nauczycielami.
    Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, w wolnych chwilach to im poświęcam dużo czasu, lubimy go spędzać na zabawach kreatywnych uwielbiamy robić „coś z niczego”. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji. Moim priorytetem w pracy z dziećmi jest indywidualizacja, kreatywność oraz szacunek do drugiego człowieka. Sama codzienne uczę się od dzieci, których towarzystwo bardzo cenię za szczerość, bezpośredniość i żywiołowe reakcję co przyczynia się do ciągłego doskonalenia metod mojej pracy i dają mi mnóstwo pozytywnej energii

    • Aleksandra Mazur
      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori

      Aleksandra Mazur

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori
  • Jestem absolwentką Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, gdzie uzyskałam dyplom edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Rozwijałam się również poprzez udział w licznych wykładach z zakresu psychologii, która jest jedną z dziedzin moich zainteresowań. Swoje doświadczenie współpracy z dziećmi zaczęłam jako wolontariuszka w domu dziecka. Tam wzmocniłam swoje pokłady cierpliwości, zrozumienia, empatii, nauczyłam się radzenia sobie w trudnych sytuacjach, ale przede wszystkim mogłam pomagać i być z dziećmi, które tego potrzebują. Już na praktykach studenckich zrozumiałam, że edukacja to coś więcej niż to, co oferuje i umożliwia tradycyjne szkolnictwo. Zaczęłam zgłębiać metodę Marii Montessori. Kolejnym krokiem w zdobywanym doświadczeniu była praca a prywatnej szkole i przedszkolu w Płocku, należących do nurtu budzących się szkół, korzystające z licznych elementów należących do metody Montessori, oraz w English Montessori School w Katowicach. Jedną z moich największych pasji są podróże, to one pozwoliły mi na zgłębianie metod edukacyjnych w różnych miejscach świata i spotkania z dziećmi różnych narodowości, otworzyły mi oczy nie tylko na kształcenie, ale również na życie i rolę jaką odgrywa w nim dzieciństwo. Jednymi z moich najciekawszych doświadczeń zawodowych są wolontariat w szkole Nepalskiej, znajdującej się na wysokości 3 400 m. n.p.m . i wolontariat w „Green School” – najekonomiczniejszej szkole na świecie, znajdującej się na Bali. Jednak niezależnie od szerokości geograficznej, w której znajduje się szkoła, misję nauczyciela rozumiem jako umożliwienie dziecku niczym nieskrępowanego rozwoju, uczenia się świata i siebie samego.

    • Monika Matysiewicz-Mikłowska
      Nauczyciel wychowania przedszkolnego,
      nauczyciel Montessori

      Monika Matysiewicz-Mikłowska

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego,
      nauczyciel Montessori
  • Jestem przede wszystkim nauczycielem Montessori. Swoją przygodę z ową metodą rozpoczęłam w 2014 r podejmując roczny kurs organizowany przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Praca metodą Montessori uświadomiła mi m.in. istotną rolę nauczyciela, który staje się obserwatorem, przewodnikiem pobudzającym dziecko do działania, do osiągania przez nie sukcesów każdego dnia. „Pomóż mi zrobić to samemu”- m.in. tą właśnie złotą zasadą kieruję się podejmując każdego dnia pracę z dziećmi. Ponadto jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego kończąc na tym wydziale Filologię Polską oraz nauczycielem Edukacji Wczesnoszkolnej oraz Przedszkolnej. W wolnej chwili zachwycam się urokami natury i praktykuję metodę Montessori na własnym domu razem z córką:)

    • Julia Pilszek
      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori

      Julia Pilszek

      Nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel Montessori
  • Jestem absolwentką Akademii Nauk Stosowanych im. J. Korczaka na Wydziale Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach, gdzie ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Z pełnym zaangażowaniem dążę do nieustannego rozwoju, szczególnie w obszarze pedagogiki Marii Montessori. Regularnie poszerzam swoją wiedzę, ponieważ ta metoda jest mi szczególnie bliska – umożliwia indywidualne podejście do dziecka, uwzględniając jego potrzeby i szanując naturalny rytm rozwoju, co w pełni odpowiada mojej filozofii pracy. Stale podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w warsztatach, kursach i szkoleniach. Ukończyłam Kurs Trenera TUS – Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia, dzięki czemu skutecznie wspieram dzieci w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych. Dodatkowo posiadam kwalifikacje mediatora szkolnego. Doświadczenie w pracy z najmłodszymi zdobywałam podczas licznych praktyk, które pozwoliły mi rozwijać umiejętności pedagogiczne, wychowawcze oraz opiekuńcze. Udział w kursie z zakresu animacji zabaw dziecięcych, prowadzenie zajęć w Bawialni Naturalnej oraz na Śląskim Festiwalu Nauki były dla mnie cennymi doświadczeniami w pracy warsztatowej. Każdego dnia obserwuję dzieci i czerpię radość z możliwości pracy z nimi. To one uczą mnie otwartości, ciekawości świata i dostrzegania piękna w codzienności. Razem z dziećmi chcę poznawać świat i odkrywać jego piękno.

    • Natalia Huć
      Pomoc nauczyciela

      Natalia Huć

      Pomoc nauczyciela
  • Jestem absolwentką Ogólnokształcącej Szkoły Sztuk Pięknych i Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, gdzie w 2013 roku otrzymałam dyplom w pracowni druku wypukłego, profesora Mariana Pałki.
    Uprawiam malarstwo, grafikę oraz ilustrację dziecięcą. Tworzę w tradycyjny sposób, przy czym staram się nadać swoim pracą nowoczesna formę.
    Przez ostatnie lata oprócz pracy twórczej prowadziłam zajęcia plastyczne w różnych przedszkolach na terenie Katowic. Jestem także wychowawcą kolonijnym, gdzie zdobyłam doświadczenie przy opiece nad dziećmi w różnym wieku.
    Stale staram się zagłębiać swoją wiedzę pedagogiczną, biorąc udział w licznych kursach i warsztatach.
    Lubię pracować z dziećmi są dla mnie niekończącym się źródłem inspiracji .
    Praca z nimi daje mi mnóstwo radości i satysfakcji, a uśmiech na ich buziach dodaje mi wiele pozytywnej energii.
    Prywatnie jestem spełnioną żoną i mamą cudownego Ignasia .
    W wolnych chwilach spędzam czas z rodziną, a czasami pędzę do pracowni by coś „zmalować” 🙂

    • Magdalena Urbanek
      Pomoc nauczyciela

      Magdalena Urbanek

      Pomoc nauczyciela
  • Praca z dziećmi to moja pasja, którą rozwijam od 2012 roku.
    Ukończyłam studia I stopnia z zakresu pedagogiki opiekuńczo-socjalnej oraz studia podyplomowe z edukacji i wspomagania osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
    Nabyłam wiedzę i umiejętności wykonywania masażu technikami: klasyczną oraz relaksacyjną. Zdobyłam uprawnienia terapeuty ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Uczestniczyłam także w szkoleniu z logorytmiki.
    Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach, warsztatach i szkoleniach, aby lepiej zrozumieć podopiecznych i wspomóc ich rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny. Każdego dnia uczę się od dzieci i uwielbiam odkrywać z nimi świat. Sprawia mi to ogromną satysfakcję, a uśmiech na buzi małego człowieka jest motorem do dalszego działania.

    • Agnieszka Trzewicarz
      Pomoc nauczyciela

      Agnieszka Trzewicarz

      Pomoc nauczyciela
  • Pracuję w przedszkolu jako pomoc nauczyciela i jestem dyplomowaną opiekunką dziecięcą. Swoje pierwsze doświadczenia w pracy z najmłodszymi zdobywałam w żłobku jako opiekunka. Posiadam również bogate doświadczenie w instytucjach wspierających osoby i rodziny w trudnej sytuacji życiowej. To zajęcie wymagało ode mnie dużej wrażliwości, odpowiedzialności oraz empatii. Jako mama trójki dzieci często zastanawiałam się, jak najlepiej wspierać ich rozwój i dążyć do samodzielności, jednocześnie odpowiadając na ich indywidualne potrzeby. Odpowiedzią na te pytania stała się dla mnie pedagogika Montessori, która jest zgodna z moimi wartościami oraz podejściem do wychowania i edukacji. Prywatnie pasjonują mnie podróże, piesze wędrówki po górach oraz czytanie książek.

    • Oktawia Jeziorny
      Pomoc nauczyciela

      Oktawia Jeziorny

      Pomoc nauczyciela
  • Swoją przygodę z edukacją rozpoczęłam w 2019 roku, pracując w żłobkach. Zafascynowana metodą Montessori, ukończyłam specjalistyczny kurs i postanowiłam kontynuować swoją zawodową ścieżkę, rozwijając się w tym nurcie edukacji. Pomocą nauczyciela jestem z pasji i własnego wyboru serca. W pracy skupiam się na wspieraniu swobodnego wyrażania siebie, rozwoju kreatywności oraz budowaniu poczucia bezpieczeństwa w grupie. Chętnie uczestniczę w dodatkowych kursach i szkoleniach, aby stale podnosić swoje kwalifikacje zawodowe. W wolnym czasie oddaję się swojej pasji – fotografii, która pozwala mi uchwycić piękno codziennych chwil.

    • Joanna Gołba
      Pedagog specjalny

      Joanna Gołba

      Pedagog specjalny
  • Jestem absolwentką pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Posiadam również kwalifikacje z oligofrenopedagogiki , wczesnego wspomagania rozwoju oraz pracy z dziećmi autystycznymi i z zespołem Aspergera. Od wielu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W pracy dla mnie najważniejsze jest dziecko i jego potrzeby. Praca z dziećmi jest moją pasją i sprawia mi wiele radości. Najlepszą nagrodą dla mnie, jako pedagoga, jest uśmiech dziecka.

    • Aleksandra Wysota
      Pedagog specjalny

      Aleksandra Wysota

      Pedagog specjalny
  • Z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych pracuje od 2006 roku.
    Praca to moja pasja. Staram się być w niej innowacyjna. Szukam wielu rozwiązań, aby moi uczniowie mieli poczucie rozwoju i sukcesu. Moją pracę opieram na zainteresowaniach i możliwościach każdego dziecka. W relacjach z dziećmi ważne jest dla mnie pozyskanie ich ufności i uśmiechu. Radość oraz nawet najmniejsze postępy dzieci dają mi energię do podejmowania nowych licznych wyzwań.
    Ukończyłam pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą na Uniwersytecie Śląskim. Posiadam również kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki, terapii pedagogicznej oraz tyflopedagogiki. Ostatnio ukończyłam studia podyplomowe „Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu”. Dla lepszych efektów mojej pracy swoją wiedzę i umiejętności nieustannie doskonale uczestnicząc w kurach i warsztatach. Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką i mamą dwóch uroczych córeczek. Czas po pracy wykorzystuję na aktywne spędzanie go z rodziną.

    • Piotr Lamentowicz
      Fizjoterapeuta

      Piotr Lamentowicz

      Fizjoterapeuta
  • Jestem absolwentem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach na kierunku fizjoterapia. Wybór takich właśnie studiów połączył moje zamiłowanie do uprawiania sportu, podejmowania różnych aktywności ruchowych oraz naturalną chęć niesienia pomocy innym, empatię, dążenie do poprawy jakości życia osób, które wymagają rehabilitacji. Od 11 lat pracuję w swoim zawodzie usprawniając ludzi w różnym wieku (miałem nawet przyjemność pracować z pacjentką, która skończyła 100 lat), a od kilku lat zdecydowana większość to dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ta przynosi mi wiele satysfakcji, jest nieustannym wyzwaniem, motorem do samodoskonalenia się. Poszerzam swoją wiedzę i umiejętności na kursach i szkoleniach dedykowanych fizjoterapeutom oraz pedagogom. Od 3 lat jestem terapeutą Integracji Sensorycznej. W swojej praktyce bardzo dużo czerpię z tej metody, ponieważ angażuje ona dziecko do twórczego, kreatywnego działania, doświadczania, a podczas zajęć panuje przyjazna, momentami bajkowa atmosfera. Takie są właśnie moje priorytety podczas pracy w przedszkolu. Z kolei w wolnym czasie lubię różne formy aktywnego wypoczynku, a w tym: piłka nożna, wycieczki rowerowe lub piesze w górach, pływanie, rolki, a od czasu do czasu sprawdzenie się w półmaratonie.

    • Katarzyna Wachstiel
      Fizjoterapeuta, terapeuta SI

      Katarzyna Wachstiel

      Fizjoterapeuta, terapeuta SI
  • Jestem Absolwentką Śląskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku
    fizjoterapii oraz terapeutą Integracji Sensorycznej. W pracy z małym
    pacjentem łączę elementy trójpłaszczyznowej manualnej terapii wad
    stóp, integracji sensorycznej oraz terapii mięśniowo-powięziowej.
    Stale staram się zgłębiać swoją wiedzę uczestnicząc w kursach i
    szkoleniach. W swojej pracy kładę nacisk na dobrą relację z
    dzieckiem- odpowiednia motywacja jest kluczem do sukcesu, ale także na
    dialog z rodzicem.

    Poza pracą terapeuty realizuje się jako instruktor dzieci i dorosłych
    w sekcji łyżwiarstwa figurowego.

    • Natalia Kubas
      Psycholog

      Natalia Kubas

      Psycholog
  • Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne. Brałam udział w wielu szkoleniach i kursach związanych z tematyką wspomagania rozwoju dziecka, m.in. zaburzenia depresyjne u dzieci i młodzieży, Terapia NeuroTaktylna, Racjonalna Terapia Zachowania, Terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania oraz zaburzeniami opozycyjno- buntowniczymi, Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym, Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży oraz Sensoplastyka®. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w placówce opiekuńczo-wychowawczej oraz przedszkolu. Praca z najmłodszymi daje mi satysfakcję i uzupełnia zapasy pozytywnej energii. Prywatnie jestem mamą żywiołowego przedszkolaka, dzięki czemu jeszcze lepiej rozumiem potrzeby dzieci i ich rodziców.

    • Anna Klejbuk
      Logopeda

      Anna Klejbuk

      Logopeda
  • Na co dzień pracuję w różnych placówkach przedszkolnych, gdzie nieustannie rozwijam swoje umiejętności zawodowe, czerpiąc ogromną satysfakcję z pracy z najmłodszymi. Podczas zajęć logopedycznych dzieci uczą się poprawnej wymowy, ćwiczą sprawność języka, warg i podniebienia, a także rozwijają słuch fonemowy, który jest kluczowy dla prawidłowego rozwoju mowy. Zajęcia mają formę zabaw i ćwiczeń dostosowanych do wieku i indywidualnych potrzeb dziecka, dzięki czemu nauka przebiega w przyjaznej i komfortowej atmosferze. Muzyka od zawsze była integralną częścią mojego życia – gram na pianinie, gitarze i śpiewam. Te zdolności z powodzeniem wykorzystuję podczas terapii logopedycznej, co wzbogaca proces nauczania i wpływa na efektywność pracy z dziećmi.

    • Aleksandra Karlik
      Neurologopeda

      Aleksandra Karlik

      Neurologopeda
  • Jestem logopedą, neurologopedą, surdologopedą, pedagogiem leczniczym, polonistą. Absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiadam doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi z normą intelektualną jak i z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z którymi pracuję na oddziałach onkologii, hematologii i chemioterapii, a także neurochirurgii dziecięcej. Prowadzę również Poradnię Logopedyczną w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach (Szpital Kliniczny).
    Od początku swojej kariery zawodowej pracuję z dziećmi: autystycznymi, z zespołem Aspergera i Downa, ORM, afatycznymi, z implantami ślimakowymi i pniowymi, niedosłuchem centralnym, dysleksją oraz zaburzeniami neurorozwojowymi, nadpobudliwością ruchową, zaburzeniami zachowania, ADHD.
    Diagnozuję rozwój i postępy językowo-edukacyjne dziecka, prowadzę szkolenia dla pacjentów, nauczycieli i rodziców.
    Moje zainteresowania pracą z dziećmi ze sprzężonymi zaburzeniami wynikają również z osobistych doświadczeń, ponieważ mam syna, u którego zdiagnozowano padaczkę, niedosłuch centralny i zaburzenia motoryczne.
    Ukończyłam wiele kursów, szkoleń, warsztatów, m.in.:
    Metoda krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci – terapia neurobiologiczna.
    Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych i z afazją).
    Neuro – sensomotoryczna Integracja Odruchów Twarzy wg dr S. Masgutowej.
    „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu.
    Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania.
    Nowe techniki plastyczne na zajęciach logopedycznych z dziećmi.
    „Klucze do słów” dr Katarzyna Kłosińska.
    „Bliżej baśni” czyli budowanie systemu wartości najmłodszych uczniów.
    „Jak doskonalić pisanie dłuższych form wypowiedzi”.
    Nowe tendencje w nauczaniu języka polskiego w zreformowanej szkole. Nowe egzaminy a nowe podręczniki.

    • Sonia Korkus
      Dogoterapeuta

      Sonia Korkus

      Dogoterapeuta
  • Ukończyłam Liceum Sztuk Plastycznych, Technikum Weterynaryjne, studia wyższe na kierunku Pedagogika oraz podyplomowe studia z Psychologii Zwierząt. Od 25 lat zajmuję się szkoleniem psów z posłuszeństwa w życiu codziennym. Jestem doświadczonym trenerem, startującym w zawodach z posłuszeństwa sportowego oraz psów obronnych i tropiących. Specjalizuję się również w pracy z psami trudnymi, wykazującymi zaburzenia zachowania. Prowadzę również zajęcia z dziećmi, łącząc swoje doświadczenie i pasję do dogoterapii. Na moich zajęciach dzieci rozwijają empatię i odpowiedzialność poprzez kontakt z psami, budują pozytywne relacje i uczą się, jak opiekować się czworonogami.
    Dodatkowo jestem właścicielką firmy HSM KORKUS, gdzie prowadzę szkolenia dla psów oraz hotel dla czworonogów. Jestem także hodowcą psów rasowych (cavalier King Charles spaniel, rottweiler) i wykładowcą w Akademii Górnośląskiej w Katowicach na kierunku dogoterapia.

    • Eliza Debrzak
      Muzykoterapeuta

      Eliza Debrzak

      Muzykoterapeuta
  • Jestem absolwentką Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. W przedszkolu pracuję jako muzykoterapeutka w ramach współpracy z prywatnym gabinetem muzykoterapeutycznym „Muzka” w Katowicach. Doświadczenie i praktykę zdobywałam między innymi w Nordoff-Robbins w Londynie, Poznaniu oraz w Insytucie Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Stale podnoszę swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach i konferencjach.

    Aktualnie prowadzę muzykoterapię indywidualną oraz grupową dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, jak również zajęcia umuzykalniające. Dzięki relacyjnemu podejściu do muzyki wspólnie z dziećmi odkrywamy i działamy z uważnością oraz szacunkiem do drugiej osoby.

    • Aleksandra Chromy
      Lektorka j.angielskiego

      Aleksandra Chromy

      Lektorka j.angielskiego
  • Od najmłodszych lat pasjonują mnie języki obce, szczególnie język angielski. Ta pasja stała się fundamentem mojej misji edukacyjnej i doprowadziła mnie do założenia Lingua Franca – Szkoły Języków Obcych. Moim celem jest tworzenie przestrzeni, w której dzieci mogą naturalnie rozwijać swoje pasje, odkrywać świat języków obcych i czerpać radość z nauki.
    Wierzę, że nauka języka powinna być przyjemnością, dlatego w przedszkolu prowadzę kreatywne zajęcia z języka angielskiego, które łączą zabawę, twórczość i kontakt z językiem. Taka metoda wspiera nie tylko rozwój językowy, ale również pobudza wyobraźnię i ciekawość świata.
    Nauka przez zabawę i sztukę – malarstwo, muzykę, działania plastyczne – jest kluczem do wszechstronnego rozwoju. Moim celem jest, by dzieci czuły się pewnie, komunikując się w różnych językach, rozwijały swoje talenty artystyczne i społeczne, a jednocześnie doświadczały radości z nauki w atmosferze pełnej wsparcia i inspiracji.

    • Wiktoria Drabik
      Lektorka j.hiszpańskiego

      Wiktoria Drabik

      Lektorka j.hiszpańskiego
  • Jestem absolwentką filologii hiszpańskiej na Uniwersytecie Śląskim, a część studiów spędziłam w Valladolid. Na zajęciach razem z dziećmi i moim pluszowym pomocnikiem wyruszamy w radosną podróż po świecie języka hiszpańskiego.

    • Tymoteusz Błaszczyk
      Nauczyciel gimnastyki

      Tymoteusz Błaszczyk

      Nauczyciel gimnastyki
  • Jestem absolwentem AWF, magistrem wychowania fizycznego, specjalność nauczycielska. Swoją przygodę ze sportem rozpocząłem już w wieku 3 lat. Doświadczenie zdobywałem w Austrii, Szwajcarii oraz na naszych pięknych polskich stokach. Jestem miłośnikiem freeride’u – zjechałem na nartach z Mont Blanc, a także uczestniczyłem w wyprawie w Tien Szan, gdzie brałem udział w zjeździe na nartach na wysokości 6500 m n.p.m. w rejonie Chan Tengri. Posiadam uprawnienia instruktorskie: zawodowy instruktor ISIA, SITN, PZN, instruktor pływania, instruktor turystyki górskiej, instruktor turystyki rowerowej, instruktor rolkarstwa, operator ścianek wspinaczkowych oraz nauczyciel wychowania fizycznego.
    W przedszkolu prowadzę zajęcia sportowe oraz z piłki nożnej, które mają na celu wspieranie rozwoju fizycznego i społecznego dzieci poprzez zabawę. Dążę do tego, aby każda aktywność była nie tylko edukacyjna, ale również angażująca i przyjemna. Poprzez różnorodne ćwiczenia, gry zespołowe oraz zabawy ruchowe uczę dzieci współpracy, komunikacji, a także poprawiam ich koordynację i motorykę. Ważne jest dla mnie, aby każde dziecko czuło się komfortowo, rozwijało swoje umiejętności w naturalny sposób, a także czerpało radość z aktywności fizycznej. W mojej pracy z dziećmi szczególną uwagę przykładam do indywidualnych potrzeb każdego malucha, co pozwala na dopasowanie ćwiczeń do ich możliwości i stopnia zaawansowania. Moim celem jest zaszczepienie w dzieciach pasji do sportu, a także budowanie w nich poczucia własnej wartości i pewności siebie.

    • Anna Czora
      Katechetka

      Anna Czora

      Katechetka
  • Moja praca to nie tylko zawód, ale przede wszystkim powołanie. Staram się przekazywać wiedzę w sposób inspirujący, łącząc naukę z wartościami, które pomagają dzieciom lepiej rozumieć świat i siebie nawzajem. W swojej pracy stawiam na budowanie relacji opartych na szacunku. Moim celem jest nie tylko uczenie o wierze, ale także motywowanie do refleksji i rozwijania ducha.

    • Julia Krzystek
      Instruktorka tańca

      Julia Krzystek

      Instruktorka tańca
  • Taniec towarzyszy mi od wielu lat, a od ponad 6 lat dzielę się swoją pasją jako instruktor. W pracy z dziećmi w przedszkolu stawiam na kreatywność, dobrą zabawę i rozwój ruchowy poprzez taniec. Staram się, aby każde zajęcia były nie tylko nauką kroków, ale także świetną przygodą, która rozwija motorykę, koordynację i pewność siebie najmłodszych.

    Nieustannie poszerzam swoją wiedzę o najnowsze metody nauki tańca dla dzieci, wykorzystując zabawy ruchowe, elementy rytmiki oraz ćwiczenia dostosowane do wieku i możliwości maluchów. Moim celem jest stworzenie przestrzeni, w której dzieci mogą swobodnie wyrażać siebie poprzez ruch, czerpać radość z tańca i budować zdrowe nawyki aktywności fizycznej.

    Zajęcia, które prowadzę, to nie tylko taniec – to wspólne odkrywanie radości z ruchu, muzyki i kreatywnej ekspresji!

    • Agnieszka Stankowska
      Trenerka akrobatyki

      Agnieszka Stankowska

      Trenerka akrobatyki
  • Nazywam się Agnieszka Stankowska i od 10. roku życia pasjonuję się
    akrobatyką. Od ponad 10 lat pracuję jako instruktor akrobatyki
    trenując podopiecznych w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Praca z
    dziećmi to dla mnie największa przyjemność, a nauczanie ich daje mi
    niesamowitą satysfakcję. Oprócz akrobatyki pasjonuję się tańcem i
    jogą, wystąpiłam w wielu projektach teatralnych, oraz brałam udział
    w wielu pokazach taneczno-akrobatycznych. Ukończyłam Certyfikowany
    kurs jogi dla dzieci. Prowadzę warsztaty z Acroyogi na terenie Katowic.
    Na swoich zajęciach uczę jak można wspaniale się bawić, nie tylko
    pod okiem trenera na sali, ale również jak bezpiecznie korzystać z
    tej wiedzy poza treningiem. Na co dzień jestem mamą dwójki
    chłopców.

    • Jarosław Kaliński
      Trener aikido

      Jarosław Kaliński

      Trener aikido
  • Od wczesnego dzieciństwa jestem pasjonatem sztuk walki. W 2010 roku zdobyłem pierwszy stopień mistrzowski (aikido) oraz uprawnienia instruktorskie (jiu-jitsu) i od tamtej pory pracuję z dziećmi w przedszkolach. Jednocześnie jestem założycielem klubu Silesian Aikido, który zdążył już wyszkolić następnych instruktorów i reprezentantów Polski. Niektórzy z nich pierwsze kroki stawiali właśnie na moich zajęciach przedszkolnych 🙂

    • Magdalena Macioł

      Magdalena Macioł

  • Dzięki Pani Magdzie wszystkie dzieci dostają na czas swoje posiłki.

    • Natalia Fenchyshyn

      Natalia Fenchyshyn

  • Pani Natalia dba o czystość naszego Przedszkola. To dzięki niej wszystkie dzieci mogą wspólnie przebywać w schludnej przestrzeni.

    • Tomasz Szewczyk
      Złota Rączka

      Tomasz Szewczyk

      Złota Rączka
  • Pan Tomasz zawsze gotowy do działania, dba o to, aby w przedszkolu wszystko działało sprawnie i bezpiecznie. Niezastąpiony w naprawach, remontach i tworzeniu kreatywnych rozwiązań dla dzieci!